marți, 31 ianuarie 2012

EU (adica eu) si UE (adica UE)


Ce mi-a adus mie UE:
-Posibilitatea de a calatori liber in spatiul European si a ma intalni acolo cu tigani care cersesc, cu manele prin metrourile europene, cu parasute decolorate (curve pour les connaisseurs), vizitarea bidonville-urile de pe langa marile metropole, etc..
-Sansa nemaiintalnita de a ma angaja la cules capsuni, carat mortar cu galeata sau spalat la cur mosi si babe.
-Prabusirea industriei si vanzarea ei bucata cu bucata la fier vechi.
-Agricultura directionata si restransa.
-Cobai si eu si copii mei pentru Codex Alimentarius.
-Hipermarket-uri si piete pline de legume, carne, conserve, mezeluri si lactate, facute pe afara si pline de E-uri, banane coapte la “neon”, paine feliata fara gust, sare iodata, etc..
-Recomandari/impuneri in toate domeniile
-Benzina si motorina la prêt mai mare decat in Occident
-Norocul de a ma distra de Valentine`s Day si de a ma intalni cu Mos Craciun albastru.
-Deliciul de a-mi face mintea tandari cu etnobotanice.
-ACTA
-Multe alte “beneficii”.
Multumesc UE, la fel si tie !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu