marți, 22 noiembrie 2011

Condamnat la moarte


Sunt in celula condamnatilor la moarte de aproape o luna. Fara o zi…. Singur…. Colegul meu de celula a fost executat ieri, l-au luat de dimineata in ziua cand se implineau 30 de zile de cand a fost condamnat. Ma intreb, l-au injectat, l-au spanzurat ?
Mi-e dor de mama, nu am mai vazut-o de 6 ani, o mai trai ? Iar copiii, unde or fi, pe care meleaguri ? Or avea ce sa manace, unde sa doarma ?
Mi-a fost refuzata si eliberarea sub supraveghere, cica sunt recidivist, pericol public, nu stiu.
Acum au intrat in celula gardienii, imi pun un lant de gat si ma scot afara, la soare. Poate imi dau drumul…dar unde ma duc ? Ce-i asta ? Ma zbat, urlu de groaza…  O stiva de cadavre cu capetele zdrobite, creieri amestecati cu iarba…si o matahala cu sort de cauciuc, plin de sange. si-o ranga-n mana…Doamne cu ce Ti-am gresit ?...Adio lume, cand dadeam din coada ma bucuram, erai prietena mea lume…. si te iubeam….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu